Zijn uw gegevens nog actueel?
Voor alle clubs is het belangrijk dat de geregistreerde gegevens van de leden actueel zijn!
In onze ledenadministratie kom ik in mijn rol als penningmeester en waarnemend secretaris nog veel onjuistheden tegen. Ik noem enkele voorbeelden:
- Contributiefacturen worden per mail naar alle leden verstuurd. Heb je geen factuur ontvangen? Dan heeft OSC geen actueel mailadres geregistreerd staan. Krijg je een ander bankrekeningnummer? Geef dit dan ook door zodat de incasso van de contributie goed gaat.
- Wil je stoppen met voetballen? Geef dit dan door aan je leider/trainer EN aan de ledenadministratie. Hiermee voorkom je dat er onterechte facturen verstuurd worden. Als je stopt met actief voetballen kun je natuurlijk altijd steunend lid of kaderlid worden!
- Geef het ook door als je gaat verhuizen of alleen een nieuw telefoonnummer krijgt.
- Als je denkt dat de begindatum van het lidmaatschap niet juist geregistreerd staat dan horen wij dat ook graag. Daarmee wordt er op het juiste moment aandacht besteed aan jouw jubileum.
Alle wijzigingen kunt u doorgeven aan onze ledenadministratie. Dit kan op de volgende manieren:
- Per email, gebruik hiervoor het mailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
- Schriftelijk, gebruik hiervoor de brievenbus. De bus hangt in ons clubgebouw in bestuurskamer 1
Let op: wijzigingsverzoeken via WhatsApp worden niet niet in behandeling genomen.
Zo maakt u het voor OSC gemakkelijker om beter met u te communiceren!
Met sportieve groet,
Bestuur OSC
André van Rumpt, penningmeester/wnd. secretaris