• Inleveren wedstrijdkleding opgezegde leden

  • Het einde van een mooi voetbalseizoen is alweer in zicht! Dat betekent ook dat een aantal leden, om welke reden dan ook, hun lidmaatschap bij VV OSC heeft beëindigd.

    Wij verzoeken alle opgezegde leden om hun wedstrijdkleding weer in te leveren. Dit kan op woensdag 17 juni om 19.00 uur.

    De wedstrijdsokken hoeven niet te worden ingeleverd.

    Wij wijzen erop dat niet-ingeleverde kleding in rekening zal worden gebracht. De kosten hiervoor bedragen € 30,- voor een shirt en € 20,- voor een broek.

    Spelers en speelsters die ook volgend seizoen bij VV OSC blijven voetballen, mogen hun wedstrijdkleding gewoon behouden. Aan het begin van het nieuwe seizoen volgt hierover meer informatie.

    Alvast hartelijk dank voor jullie medewerking!

    Met vriendelijke groet,

    De kledingcommissie